hujšanje

Vprašanja na tosemjaz.net.
girl::tsj

hujšanje

ObjavaNapisal girl::tsj » 24 Nov 2001 12:31

oj! imam en problem, ki sem ga že enkrat opisala, ampak zdaj vas prosim za drugačen odgovor! napisala sem vam, da me moti moj trebuh, ker če imam kakšne nizke hlače in full ozke gor, mi tak "špeh" ven pogleda! čez 3 tedne imam 2 nastopa, ampak en je zelo problematičen: v šoli vsako leto tri punce pripravimo en ples (zaradi tega smo popularne na šoli) in letos kot sem že napisala sem se v trebuh zredila in v 3 tednih moram shujšat (samo v trebuh) prosim da mi pomagate!!! ne mi dajat kakšnih vaj, saj hodim že na treninge,... pa nič ne pomaga, zato vas prosim, če obstaja, karkoli ( podobno kakšnemu zdravilu)?!
prosim vas da mi čim hitreje odgovorite!!! hvala!
naLA::tsj

Re: hujšanje

ObjavaNapisal naLA::tsj » 26 Nov 2001 14:10

najboljsi nacin za 'nic trebuha' je, da zvecer oz. po 16.-17. uri ne jes vec nicesar.jaz po peti uri popoldne ne jem vec nicesar- moj trebuh pa je- ga ni.sosolci oz. sosolke mi pravijo da mam trebuh, kot 'zhoblana lata'

lp, tina

p.s.:pazi pa, da s tem ne oskodujes vojega zdravja.ce hoces mi pa lahko pises po mailu, ki je napisan zgoraj
odgovor svetovalke::tsj

Re: hujšanje

ObjavaNapisal odgovor svetovalke::tsj » 29 Nov 2001 10:10

Spoštovana »girl«!

Prvega odgovora na tvoje vprašanje nisem pisala, verjetno bi odgovorila isto. Sama prehrana za hujšanje in oblikovanje telesa ni dovolj, treba je telovaditi.
Ne vem, kako ocenjuješ svojo »debelost«, »špeh«, ki pogleda, ter kakšni so tvoji treningi?

Tablete za hitro hujšanje samo v pasu ne obstajajo, vsa zdravila za hujšanje so samo pomoč za spremembo načina prehranjevanja ter življenja. Osebno predlagam tablete kot pomoč za hujšanje samo tistim, ki so zares predebeli in seveda, če ocenim, da so pripravljeni spremeniti način življenja, potrebujejo samo spodbudo. Hujšanje ob pravih zdravilih mora nadzorovati zdravnik.

Telovadba v tvojem primeru mora biti usmerjena na trebušne vaje – dnevno od 10 do 15 minut, enako tudi 20 minut aerobnega treninga. Pulz za aerobni trening je individualen, ne poznam tvoje starosti in teže, pa ga ne morem oceniti, dobiš ga lahko v fitness centrih. Pri hujšanju moraš telovaditi v aerobnem področju brez pretiravanja, samo v tem področju se »topi špeh«.

Glede prehrane: Če želiš hitro hujšati, pri tem pa vnesti v organizem zadostno količino energije, ki jo potrebuješ za življenje in učenje, moraš vnašati veliko količino tekočine. Pa ne samo vode. Najboljša tekočina je iz sadja in zelenjave. Lahko si privoščiš prečiščevanje organizma tako, da cel dan ješ samo sadje in sadne sokove (naravne, nesladkane). Pridobila boš potrebno energijo in vitamine, telo se bo čistilo. Vedno jej sadje na prazen želodec (pol ure pred jedjo ali dve uri po jedi). Tudi zelenjavo ješ lahko v večjih količinah, zabeljena naj bo z malo olja in soli, okus pa popravi z začimbnimi zelišči. Uživaj tudi ogljikove hidrate v obliki stročnic, polnozrnatega kruha, testenin. Takšni ogljikovi hidrati se lahko »pokurijo« zelo hitro ob pravilni telovadbi, dobiš pa zadosti energije. V času hujšanja se izogibaj sladkarij, mesnih izdelkov, konzerviranih živil, alkoholnih pijač, brezalkoholnih gaziranih pijač, mastne hrane, »močnih« omak. Poskušaj dopoldan jesti veliko sadja, za kosilo zelenjavo, večerja naj vsebuje ogljikove hidrate in zelenjavo (krompir, testenine, riža, stročnice, žita). Lahko za popoldansko malico poješ majhno pest mandljev, lešnikov, sezamovih semen, ali drugih semen – vsebujejo veliko aminokislin (namesto mesa) pa tudi kalcija, ki ga kot mladostnica potrebuješ v velikih količinah. Zadnji obrok zaužij najpozneje do 20. ure (seveda, ni potrebno natančno čakati uro in potem nehati, prilagodiš se načinu življenja tvoje družine). Takšen način prehranjevanja poskušaj obdržati tudi naprej, ni pomemben samo za hujšanje, temveč za zdravo življenje.

Nekaj se na izgledu da narediti s izbiro primerne garderobe. Če imamo nekoliko širšo postavo v pasu, si pač ne moremo privoščiti zelo ozkih hlač.

Upam, da sem ti malo pomagala, če želiš še nasvetov, mi piši še naprej -poskušala bom pomagati.

Sicer pa, poskušaj biti zadovoljna s svojim izgledom (če debelost ni pretirana), postavo imaš pač takšno, pomagaj si z pravilnim načinom prehranjevanja in življenja. Ko se pogledaš v ogledalo, si reci: »Saj sem lepa!« Vsako dekle in vsaka ženska je lepa, takšna ali drugačna. Tudi me s »špehom« okoli trebuha smo za nekoga lepe. Ni treba imeti popolne postave, da bi te nekdo imel rad.

Lepo pozdravljena,
Lorena Hus. mag. farm.
Ursa::tsj

Re: hujšanje

ObjavaNapisal Ursa::tsj » 29 Nov 2001 13:02

1.pij vodo.
2.jej bolj sadje in zelenjavo
3.Posvetuj se z mamo in očetom
girl::tsj

Re: hujšanje

ObjavaNapisal girl::tsj » 29 Nov 2001 15:16

saj se strinjam! stara sem 14 let in visoka 160 cm! moj indeks je 18,3! vem da je malo, samo saj nočem shujšat v kilah, ali kaj podobnega, samo tega trebuha ne, tako kot prej!