Motivacija za prehrano/sport

Vprašanja na tosemjaz.net.
Ari62

Motivacija za prehrano/sport

ObjavaNapisal Ari62 » 16 Avg 2019 14:29

Pozdravljeni. Sem punca, ki ji niha motivacija. En mesec sem pridna, zdravo jem, se gibam vsak dan. Potem je tega konec, se naziram, jem zelo nezdravo, ne migam in posledicno se zelo redim. Ko sem sportno aktivna sem zadovoljna s sabo, se bolj ko vidim spremembe na telesu in ko vidim kaj vse zmorem se pravi npr preteci 10km, narediti 100 pocepov z utezmi itd.

Kako naj ohranim motivacijo in zeljo po tem da nadaljujem zdravo? Kaj naj storim, da ne bo nekaj casa tako in potem vse narobe? Vidim da zelo hitro popustim in preidem na nezdrave navade in tega se nikakor ne morem odvadit.
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Motivacija za prehrano/sport

Uredništvo » 05 Sep 2019 08:04

Odgovor svetovalke
___________________

Najprej lepo pozdravljeno drago dekle;

kot si opisala imaš težave z (ne)uravnoteženim prehranjevanjem in nadziranjem teže. Praviš, da nihaš med dvema skrajnostma, enkrat si »pridna« in zdravo ješ ter se gibaš vsak dan, enkrat pa tega nadziranja nad sabo in svojim telesom več ne zmoreš. Ne ena in ne druga skrajnost nista vredu, sploh pa ne za dekle, ki še odrašča in se razvija. Ne vem sicer, kaj obsega tvoje pojmovanje zdrave hrane. Dobro bi bilo, da se prehranjuješ zdravo in uravnoteženo vsak dan, kar pa pomeni, da poješ dovolj raznovrstne hrane, ki jo v teh letih potrebuješ za svoj razvoj in delovanje. Če bi vsak dan pojedla dovolj kvalitetne hrane in se zmerno gibala in se torej ne bi pretirano omejevala, tudi do obdobja, ko telo te skrajnosti ne more več in zahteva več, ne bi prihajalo. Motivacijo za spremembo načina prehrane in gibanja je potrebno najti znotraj sebe, torej da to delaš zase in ne za druge, ker se imaš rada in sebi želiš najboljše. Motivirat se je potrebno na začetku vsak dan, večkrat na dan, ko pa zdrav življenjski slog postane tvoja navada, pa se s tem ne boš več rabila pretirano ukvarjati. Smisel življenja je, da si zadovoljna sama s sabo in ne da se trpinčiš in omejuješ.

Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje, če pa želiš še kakšne druge informacije oz. se ti porajajo bolj podrobna vprašanja, pa vabljena, da se ponovno oglasiš na naši svetovalnici.

Želim ti veliko vztrajnosti in motivacije, da vzpostaviš uravnoteženo prehrano in gibanje ter da dosežeš zadovoljstvo sama s sabo.
Maja Gselman, univ. dipl. psihologinja