KT Belara

Vprašanja na tosemjaz.net.
Aknica

KT Belara

ObjavaNapisal Aknica » 11 Mar 2018 14:24

Pozdravljeni,

G mi je mi je na mojo željo predpisal KT Belara zaradi težav z aknami. Minilo je eno leto od kar jem KT, sedaj pa me zanima, ali se bojo akne ponovno pojavile, če bom prenehala z jemanjem Belare. Naj povem, da jem KT izključno zaradi aken in ne zaradi zaščite, zato sem o nadaljevanju z hormosko kontracepcijo malo skeptična. Zanima me še, če je za podalšanje recepta potreben pregled ali lahko recept naročim preko telefona?

Hvala in lep pozdrav
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: KT Belara

Uredništvo » 13 Mar 2018 12:04

Odgovor svetovalke
__________________

Pozdravljena,

akne se bodo najverjetneje do določene mere res ponovile. Za podaljšanje recepta se oglasi osebno v ginekološki ambulanti, da ti medicinska sestra izmeri pritisk in težo.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr. med.,
specialistka ginekologije in porodništva
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije